Donnie, snackconnaisseur en hitartiest had een droom en dat was een eigen snack. Als groots FEBO-fan besloten FEBO en Donnie samen een hit te maken: het Fenomeentje. Een ambachtelijke, vegetarische, krokante en licht pittige Nasisnack.
Voor het Fenomeentje zijn Donnie, die oorspronkelijk is opgeleid als kok en Dennis, eigenaar FEBO, samen de keuken in gedoken om deze nieuwe held te creëren. Na meerdere kook- en proefsessies is het gewenste resultaat ontstaan, de nieuwe favoriete snack van Donnie. Een mooie aanvulling op het vegetarische assortiment van FEBO.
Iedere dag worden de snacks van FEBO huisgemaakt in de keuken van FEBO in Amsterdam Noord, zo ook ’t Fenomeentje.
“Het was altijd al een droom om een eigen snack op de markt te brengen. Dat die droom nu, samen met FEBO, is uitgekomen is wel een next leveltje. Ik hoop dat vele mensen met veel plezier het Fenomeentje uit de muur zullen trekken, want het is met liefde gemaakt.” - Donnie
“Donnie klopte bij ons aan met de wens zijn eigen snack te ontwikkelen. Met allebei onze roots in Amsterdam en gemeenschappelijke liefde voor snacks, was dit voor ons natuurlijk een no-brainer. Wij hebben Donnie uitgenodigd in onze keuken, en na een aantal kook- en proefsessies kwamen wij tot het ultieme eindresultaat” - Dennis de Borst (3e generatie eigenaar FEBO)
Levensgroot
Recent stond Donnie in de AFAS met een levensgrote FEBO-automatiek op het podium. Een voorproefje op de samenwerking.
De FEBO-automatiek reist deze zomer mee naar diverse festivals waaronder Zwarte Cross.
Het Fenomeentje is vanaf 23 juni verkrijgbaar bij alle vestigen van FEBO en via alle bezorgpartners. #Febo #Donnie
Voor de campagne werkte FEBO samen met Het Buro, onderdeel van Top Notch en Noah’s Ark.